ház

ház
*** Jó dolog a kis homokból várat építeni, a téglából templomot az Istennek, otthont az embereknek. Jó dolog a földet feltörni, és tarka virágot, hatalmas fákat ültetni csak úgy, hogy legyenek, hogy létükkel tanúskodjanak az élet, a kibontakozás, a folyamatosan mozgásban lévő Isten irántunk való végtelen szeretetéről. Megéri? Építed, szépíted a világot, és észre se veszed: magadat építed, bontakoztatod ki, minden egyes kapavágás nemcsak a földet teszi lakhatóbbá, hanem magadat is. (Böjte Csaba) ***

2012. június 7., csütörtök

Újabb szépségek


Tegnap újabb gyönyörűségekre akadtam. Lehet, hogy lassan eladók is lesznek, mert a hely véges. A blogon való elrendezéssel vagy fél órát vacakoltam. A kezelőfelület sokkal kisebb, mint a blogom oldala, és elég őrjítő, hogy sohasem úgy jelenik meg, ahogy azt én szeretném. Ti ezt hogyan oldjátok meg?









3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű dolgokat találtál megint!!! Én is olyan régen vágyom már teáskészletre...mert úgy az igazi a teázás :o)

    VálaszTörlés
  2. Én se tudtam volna ellenállni nekik! Tényleg nagyon szépek! Hol találtad őket?

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus,hogy milyen JÓ szemed van!!!!!♥

    VálaszTörlés