ház

ház
*** Jó dolog a kis homokból várat építeni, a téglából templomot az Istennek, otthont az embereknek. Jó dolog a földet feltörni, és tarka virágot, hatalmas fákat ültetni csak úgy, hogy legyenek, hogy létükkel tanúskodjanak az élet, a kibontakozás, a folyamatosan mozgásban lévő Isten irántunk való végtelen szeretetéről. Megéri? Építed, szépíted a világot, és észre se veszed: magadat építed, bontakoztatod ki, minden egyes kapavágás nemcsak a földet teszi lakhatóbbá, hanem magadat is. (Böjte Csaba) ***

2013. január 5., szombat

Visszatekintés 2012

Sokatoknál láttam, hogy a blogon is megfogalmaztátok számvetéseteket az elmúlt évről. Kedvet kaptam én is, hogy jobban végiggondoljam mi is történt velem. Amíg végigvettem a hónapokat rájöttem, hogy milyen sok dolog nem is jutott eszembe elsőre. Hát itt van az én 2012-es évem kézműves szempontból.

Kb. egy évvel ezelőtt, tavaly karácsony előtt vettem a bátorságot, hogy megkeressem Csillát az Iringó  Virágmanufakturából, hogy befogadná-e apróságaimat a boltjába.

Tél végén a Pöttyös Bögre Kávézóba kerültek tavaszváró virágaim.

Tavasszal egy gyűrűpárnám tett szolgálatot egy esküvőn.

Márciusban elindítottam Facebook oldalamat.

Megtanultam keretes pénztárcát készíteni


Nyár elején Erdélyben inspirálódtam.

Nyár közepén részt vettem az első vásáromon, a Pöttyös Pikniken. Sok tapasztalatot szereztem, kedves alkotókat ismertem meg.

Augusztusban felbátorodtam, és felvettem a kapcsolatot a Fehérvári Ajándékbolttal. Rajtuk keresztül Mallorcáig jutottak erdélyi tulipános mintákat idéző pénztárcáim.

Az ősz is munkával telt, de inkább az irodában.

Közben kialakult a pénztárcáknak egy újabb csoportja


Karácsonyra azért megszülettek a drótangyalok, és karácsonyfák.

Az új évet pedig horgolással kezdtem, de ez majd a jövőévi visszatekintés része.


Köszönöm, hogy sok embert megismerhettem a blogon, a Facebookon és a személyes találkozókon keresztül. És nem utolsósorban köszönöm a családomnak, hogy elviselnek az egyre szaporodó alapanyagokkal, és "majdjóleszmég" zacskókkal egyetemben. Remélem ők is látják, hogy kisimítja az idegeimet, ha jókedvvel alkothatok. Igyekszem idén is minél többet alkotni és ezeket megosztani veletek is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése