ház

ház
*** Jó dolog a kis homokból várat építeni, a téglából templomot az Istennek, otthont az embereknek. Jó dolog a földet feltörni, és tarka virágot, hatalmas fákat ültetni csak úgy, hogy legyenek, hogy létükkel tanúskodjanak az élet, a kibontakozás, a folyamatosan mozgásban lévő Isten irántunk való végtelen szeretetéről. Megéri? Építed, szépíted a világot, és észre se veszed: magadat építed, bontakoztatod ki, minden egyes kapavágás nemcsak a földet teszi lakhatóbbá, hanem magadat is. (Böjte Csaba) ***

2012. január 17., kedd

Mézesmackó lámpa - elkészítenéd?



Kiöntjük gipsszel a műanyag dobozt, helyet hagyva a vezetéknek, majd a műanyag lefejtése után kifestjük a gipszet.
Hát nem tudom, de nem vágyom egy ilyen "hangulatos" lámpára. Hasonlót ugyan készített nemrég Kata is, a Kicsi ház bloggere, de az is elrémisztett.

Az Ezermester 69/11. számában találtam a mézesmackó lámpát.










Az alapanyag-ellátásról:
Milyen jó, hogy így gondoltak az otthon barkácsolókra! Kár, hogy csak gondoltak...

3 megjegyzés:

  1. A mackós lámpa nekem se nyerte el a tetszésem...:o))) De mosolyt csalt az arcomra :o)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a maci borzalmas!!! :)) De azért köszi....Én is végig vigyorogtam.
    És a második cikk...mit is akartak tulajdonképpen ezzel???
    Érdekes világ volt...kíváncsi vagyok , hogy majd az Én fiam is azt mondja-e az általam alkotott tárgyakra, hogy borzalmas? Lehet.
    Ötletdíja: 30 Ft! :)) aranyos!

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez a gyerekkorunkat idézi :-) Azért én emlékszem, hogy abban az időben az "amerikai és nyugati" gyerekjátékokra sóvárogtunk: Barbie, Mickey Egér és társai voltak vágyaink netovábbja ... na nem annyira az esztétikai érték, inkább az elérhetetlenség miatt.

    És, ha jól belegondolunk, egy műanyag Mickey Egér lámpának jó alternatívája volt a Mézes Mackó lámpa gipszből...hi-hi-hi
    Na és gondoljatok bele; micsoda újrahasznosítás!!! Kidobás előtt legalább még egyszer sablonként lehetett mackót alkalmazniXD

    VálaszTörlés